Mainmenu

Explore

all databases/website
Search history
Search Filter Database Actie
  • Abbreviated literature is Jacobs 1998
RKDimages

REFINE YOUR SEARCH

Period made
You can enter a year (format yyyy) or a period (format yyyy - yyyy)
      
 
 
 
 
 
 
1300
1350
1400
1450
1500
1550
1600
Physical connection
Reference in ‘composite artworks’: artworks that are/were connected, such as alterpieces, decorative pieces incorporated in panelling, and works of art that were intended to be displayed together, such as pendants and series.
genre
Depicted place
In the case of topographical representations, i.e. identified exteriors or interiors, the location depicted is noted in this field
0 related places within map
174 results, 1 - 50 shown , page 1 of 4
Anoniem Antwerpen ca. 1520
Scenes from the Life of Saint Antony (exterior left wing); Scenes from the Life of Saint Sebastian (exterior right wing); Saint George (exterior left upper wing); Saint Quirin (exterior right upper wing), ca. 1520
Kempen (Noord-Rijnland-Westfalen), Propsteikirche St. Mariae Geburt (Kempen)
Scènes uit het leven van de H. Antonius (buitenzijde linkerluik); Scènes uit het leven van de H. Sebastiaan (buitenzijde rechterluik); De H. Joris (buitenzijde linker bovenluik); De H. Quirinus (buitenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1520
Scenes from the Life of Saint Roch (interior left wing); The Adoration of the Shephers, The Circumcision, The Holy Kinship, The Crucifixion, The Adoration of the Magi, The Death of the Virgin (centre); Scenes from the Life of Saints Cosmas and Damian (interior right wing), ca. 1520
Kempen (Noord-Rijnland-Westfalen), Propsteikirche St. Mariae Geburt (Kempen)
Scènes uit het leven van de H. Rochus (binnenzijde linkerluik); De aanbidding der herders, de besnijdenis, de heilige maagschap, de kruisiging, de aanbidding der Wijzen, de dood van Maria (middendeel); Scènes uit het leven van de HH. Cosmas en Damian (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Brussel ca. 1470-1490 and Meester van Sint Goedele
Passion Altarpiece, ca. 1470-1490
Paris, Musée des Arts Décoratifs (Parijs), inv./cat.nr. Pe 156
Passieretabel
Anoniem Brussel ca. 1470-1490 and Meester van Sint Goedele
Pilate Washing his Hands in Innocence (interior left wing); Angel with Arma Christi (interior left upper wing); The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Descent from the Cross (centre); Angel with Arma Christi (interior right upper wing); The Resurrection (interior right wing), ca. 1470-1490
Paris, Musée des Arts Décoratifs (Parijs)
Pilatus wast zijn handen in onschuld (binnenzijde linkerluik); Engel met Arma Christi (binnenzijde linker bovenluik); De kruisdraging, de kruisiging, de kruisfneming (middendeel); Engel met Arma Christi (binnenzijde rechter bovenluik); De opstanding (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1510-1520
The Entry into Jerusalem, The Arrest of Christ (interior left wing); The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Lamentation, The Annunciation, The Visitation, The Birth, The Adoration of the Magi, The Flight into Egypt, The Holy Family (centre); The Resurrection, The Ascension (interior right wing); The Agony in the Garden (interior left upper wing); The Deposition (interior right upper wing), ca. 1510-1520
's-Hertogenbosch, Sint-Jan ('s-Hertogenbosch)
De intocht in Jeruzalem, de gevangenneming (binnenzijde linkerluik); De kruisdraging, de kruisiging, de bewening, de annunciatie, de visitatie, de geboorte, de aanbidding van de Wijzen, de vlucht naar Egypte, de Heilige Familie (middendeel); De opstanding, de hemelvaart (binnenzijde rechterluik), Christus in de Hof van Olijven (binnenzijde linker bovenluik); De kruisafneming (binnenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Brussel ca. 1500-1520 or attributed to Jan Borman (III) and Anoniem Mechelen ca. 1500-1520 and circle of Jan van Coninxloo (II) and Anoniem Antwerpen ca. 1500-1520
The Birth of Mary, The Presentation of Mary, The Marriage of Mary and Joseph, The Annunciation, The Agony in the Garden, The Arrest, The Crowning of Thorns (interior left wing); The Visitation, The Arrival of Mary and Joseph at Bethlehem, The Nativity, The Circumcision, The Adoration of the Magi, The Presentation in the Temple, The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Lamentation (centre); The Flight into Egypt, Christs' Dispute with the Doctors of the Temple, The Meal at Simon, The Raising of Lazarus, The Entombment, The Resurrection, The Meal at Emmaus (interior right wing), ca. 1500-1520
Västeras, Kathedraal (Västeras)
De geboorte van Maria, de tempelgang van Maria, het huwelijk van Maria en Jozef, de annunciatie, Christus in Gethsemane, de gevangenneming, de doornenkroning (binnenzijde linkerluik); De visitatie, de reis van Maria en Jozef naar Bethlehem, de geboorte, de besnijdenis, de aanbidding der Wijzen, de presentatie in de tempel, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); De vlucht naar Egypte, Christus' dispuut met de tempelgeleerden, de maaltijd bij Simon, de opwekking van Lazarus, de graflegging, de opstanding, de maaltijd te Emmaüs (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Brussel ca. 1500-1520 or attributed to Jan Borman (III) and Anoniem Mechelen ca. 1500-1520 and circle of Jan van Coninxloo (II) and Anoniem Antwerpen ca. 1500-1520
Passion Altarpice, ca. 1500-1520
Västeras, Kathedraal (Västeras)
Passieretabel
Meester van Sint Goedele
Saint Catherine (exterior left wing); Saint Piat (exterior left upper wing); Saint Barbara (exterior right wing); Saint Éleuthère (exterior right upper wing), laatste kwart 15de eeuw
Paris, Musée des Arts Décoratifs (Parijs)
De HH. Catharina (buitenzijde linkerluik); De H. Piatus (buitenzijde linker bovenluik); De HH. Barbara (buitenzijde rechterluik); De H. Eleutherius (buitenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1520
Altarpiece of the Virgin with Saints, ca. 1520
Kempen (Noord-Rijnland-Westfalen), Propsteikirche St. Mariae Geburt (Kempen)
Maria en Heiligenretabel
Anoniem Brussel ca. 1470-1480
The Presentation of Mary in the Temple (interior left wing); The Visitation (interior upper wings); The Annunciation, The Nativity, The Circumcision (centre); The Adoration of the Magi (interior right wing), ca. 1470-1480
Berlin, Bode-Museum, inv./cat.nr. 8077
De presentatie van Maria in de tempel (binnenzijde linkerluik); De visitatie (binnenzijde bovenluiken); De annunciatie, de geboorte, de besnijdenis (middendeel); De aanbidding der Wijzen (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Brussel ca. 1470-1480
The meal at the house of Simon the Pharisee (left); The resurrection of Lazarus (right), ca. 1470-1480
Brussels, Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis, inv./cat.nr. 3006
Maaltijd bij Simon de farizeeër (links); De opstanding van Lazarus (rechts)
Anoniem Brussel ca. 1470-1480
The three holy women at the tomb, ca. 1470-1480
Brussels, Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis, inv./cat.nr. 3006
De drie heilige vrouwen bij het graf
Anoniem Brussel ca.1520-1530 or attributed to Maria Borman
Altarpiece of the Virgin, ca.1520-1530
Villers-la-Ville, Notre-Dame de la visitation (Villers-la-Ville)
Mariaretabel
Anoniem Brussel ca. 1515-1520
The Circumcision, The Dormition with Assumption and Coronation of the Virgin, The Adoration of the Shepherds, ca. 1515-1520
Boussu, Église Saint-Géry (Boussu)
De besnijdenis, het sterfbed van Maria met haar tenhemelopneming en kroning, de aanbidding van de herders
Anoniem Brussel ca. 1500-1510 and Valentin van Orley
Altarpiece of the Virgin and St. Joseph, ca. 1500-1510
Brussels, Museum van de Stad Brussel - Broodhuis
Maria- en Sint-Jozefretabel
possibly Anoniem Nederlanden (historische regio) ca. 1410-1420 follower of Anoniem Nederlanden (historische regio) ca. 1410-1420
Calvary altarpiece with saints, ca. 1410-1420
Iserlohn, Marienkirche (Iserlohn)
Calvarieretabel met heiligen
Anoniem Brussel ca. 1430-1520 and Anoniem Antwerpen ca. 1430-1520 and Ernst Friedrich Zwirner
Passion altarpiece with saints, ca. 1430-1520
Rheinberg, St. Peter (Rheinberg)
Passieretabel met heiligen
Willem Ards Anoniem Brussel ca. 1449 Anoniem Nederlanden (historische regio) ca. 1449
Passion altarpiece, ca. 1449
Schwäbisch Hall (Duitsland), private collection St. Katharina (Schwäbisch Hall)
Passieretabel
Anoniem Brussel ca. 1445
Virgin altarpiece, ca. 1445
Ternant, Eglise de l'Assomption (Ternant)
Mariaretabel
Anoniem Brussel 1460-1480 and Meester van Sint Goedele
Passion altarpiece of Dinslaken, 1460-1480
Dinslaken, St. Vincentiuskirche
Passieretabel van Dinslaken
Meester van het Retabel van Rieden (beeldsnijder)
Nativity altarpiece, ca. 1440
Funchal, Museo de la Quinta das Cruzes
Geboorteretabel
Anoniem Brussel ca. 1470-1480
Passion altarpiece of Claudio Villa and Gentina Solaro, ca. 1470-1480
Brussels, Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis, inv./cat.nr. 3006
Passieretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1520
Altarpiece of the Virgin, ca. 1520
Coesfeld, Jacobikirche (Coesfeld)
Mariaretabel
Anoniem Brussel ca. 1515-1520 or studio of Jan Borman (III) and attributed to Valentin van Orley or attributed to Jan van Coninxloo (II) and Cornelis van Coninxloo (I)
Altarpiece of the Virgin, ca. 1515-1520
Skepptuna, Skepptuna kyrka
Mariaretabel
attributed to Valentin van Orley or attributed to Jan van Coninxloo (II)
The Beheading of Saint John the Baptist, The Dance of Salome (exterior left wing); The meal at Simon the Pharisee, Christ's Feet Are Anointed by Mary Magdalene (exterior right wing); Madonna in Mandorla (exterior left upper wing); The Mass of Gregory (exterior right upper wing); The Donors in Presence of Christ and the Virgin (exterior predellawings), ca. 1515-1520
Skepptuna, Skepptuna kyrka
De onthoofding van Johannes de Doper, de dans van Salome (buitenzijde linkerluik); De maaltijd bij Simon de Farizeeër, Maria Magdalena wast de voeten van Christus (buitenzijde rechterluik); Maria in de rozenkrans (buitenzijde linker bovenluik); De Gregoriusmis (buitenzijde rechter bovenluik); De stichters in aanwezigheid van Christus en Maria (buitenzijde predellaluiken)
Anoniem Brussel ca. 1515-1520 or studio of Jan Borman (III) and attributed to Valentin van Orley or attributed to Jan van Coninxloo (II) and Cornelis van Coninxloo (I)
The Birth of the Mary, The Dedication of Mary (interior left wing); The Marriage of Mary and Joseph, The Adoration of the Shepherds, The Adoration of the Magi (centre); The Flight into Egypt, Christ's Dispute with the Doctors of the Temple (interior right wing); The Carrying of the Cross (interior left upper wing); The Lamention (interior right upper wing); The Entry into Jerusalem, The Purification of the Temple (interior left predella wing); Christ Washing the Feet of the Apostles, The Last Supper, The Agony in the Garden (predella); The Arrest, Christ before Pilate (interior right predella wing), ca. 1515-1520
Skepptuna, Skepptuna kyrka
De geboorte van Maria, de tempelgang van Maria (binnenzijde linkerluik); Het huwelijk van Maria en Jozef, de aanbidding der herders, de aanbidding der Wijzen (midden); De vlucht naar Egypte, Christus' dispuut met de tempelgeleerden (binnenzijde rechterluik); De kruisdraging (binnenzijde linker bovenluik); De bewening (binnenzijde rechter bovenluik); De intrede in Jerusalem, de zuivering van de tempel (binnenzijde linker predellaluik); Chrisus wast de voeten van apostelen, het Laatste avondmaal, Christus in Gethsemane (predella); De gevangenneming, Christus voor Pilatus (binnenzijde rechter predellaluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1515
Altarpiece of the Virgin, ca. 1515
Valö, Valö kyrka
Mariaretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1515
The Holy Kinship, The Annunciation of the Birth of Mary to Joachim (exterior left wing); The Holy Kinship, The Meeting of Anna and Joachim at the Golden Gate (exterior right wing), ca. 1515
Valö, Valö kyrka
De Heilige Maagschap, de aankondiging van de geboorte van Maria aan Joachim (buitenzijde linkerluik); De Heilige Maagschap, de ontmoeting van Anna en Joachim bij de Gouden Poort (buitenzijde rechterluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1515
The Presentation of Mary in the Temple, The Marriage of Mary and Joseph (interior left wing); The Annunciation (interior left upper wing); The Nativity, The Circumcision, The Tree of Jesse, Madonna in Mandorla, The Presentation in the Temple, The Adoration of the Magi (centre); The Visitation (interior right upper wing); The Flight into Egypt, The Massacre of the Innocents (interior right wing), ca. 1515
Valö, Valö kyrka
De tempelgang van Maria, het huwelijk van Maria en Jozef (binnenzijde linkerluik); De annunciatie (binnenzijde linker bovenluik); De geboorte, de besnijdenis, de Boom van Jesse, de Madonna in Mandorla, de presentatie in de tempel, de aanbidding der Wijzen (middendeel); De visitatie (binnenzijde rechter bovenluik); De vlucht naar Egypte, de kindermoord (binnenzijde rechterluik)
Jan van Cleef (II) and Anoniem Antwerpen ca. 1518
Passion Altarpiece, ca. 1518
Münstermaifeld, Stiftskirche St. Martin und St. Severus (Münstermaifeld)
Passieretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1518
Abraham Gives Melchizedek a Tenth of the Booty, The Mass of Gregory, Christ Healing the Leper (exterior left wing); Christ Healing the Leper, The Mass of Gregory, The Gathering of the Manna (exterior right wing), ca. 1518
Münstermaifeld, Stiftskirche St. Martin und St. Severus (Münstermaifeld)
Abraham geeft Melchizedek een tiende van de buit, de Gregoriusmis, Christus geneest een melaatse (buitenzijde linkerluik); Christus geneest een melaatse, de Gregoriusmis, het verzamelen van de manna (buitenzijde rechterluik)
Jan van Cleef (II) and Anoniem Antwerpen ca. 1518
The Presentation of Mary in the Temple, Joseph and his Flowering Rod, The Agony in the Garden, The Flagellation, Ecce Homo (interior left wing); The Annunciation, The Visitation, The Tree of Jesse, The Nativity, The Adoration of the Magi, The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Lamentation (centre); The Flight into Egypt, The Massacre of the Innocents, The Entombment, The Resurrection, Christ Appearing to Mary (interior right wing), ca. 1518
Münstermaifeld, Stiftskirche St. Martin und St. Severus (Münstermaifeld)
De presentatie van Maria in de tempel, Jozef en zijn bloeiende staf, Christus in Gethsemane, de geseling, Ecce Homo (binnenzijde linkerluik); De annunciatie, de visitatie, de Boom van Jesse, de geboorte, de aanbidding der Wijzen, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); De vlucht naar Egypte, de kindermoord, de graflegging, de opstanding, Christus verschijnt aan Maria (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1525
Passion Altarpiece, ca. 1525
Soest (Arnsberg), St. Petri (Soest)
Passieretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1525
Saints James the Great and Reinold, Andreas Klepping with his Sons (exterior left wing); Saints Patroclus and Andrew, Elseke Sudermann with her Daughters (exterior right wing); Anna Selbdritt (exterior left upper wing); Female Saint (exterior right upper wing), ca. 1525
Soest (Arnsberg), St. Petri (Soest)
De HH. Jacobus de Meerdere en Reinoldus, Andreas Klepping met zijn zoons (buitenzijde linkerluik); De HH. Patroclus en Andreas, Elseke Sudermann met haar dochters (buitenzijde rechterluik); Anna Selbdritt (buitenzijde linker bovenluik); Vrouwelijke heilige (buitenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1525
The Arrest of Christ, The Mockings of Christ, The Entombment, The Lamentation (interior left wing); The Annunciation, The Visitation, The Nativity, The Presentation in the Temple, The Adoration of the Magi, The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Deposition (centre); Ecce Homo, The Crowning of Thorns, The Resurrection, Christ in Limbo (interior right wing), ca. 1525
Soest (Arnsberg), St. Petri (Soest)
De gevangenneming van Christus, de bespotting van Christus, de graflegging, de bewening (binnenzijde linkerluik); De annunciatie, de visitatie, de geboorte, de presentatie in de tempel, de aanbidding der Wijzen, de kruisdraging, de kruisiging, de kruisafneming (midden); Ecce Homo, de doornenkroning, de opstanding, Christus in limbo (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Brussel ca. 1480
Passion Altarpiece, ca. 1480
Staßfurt (Salzland), Hospitalkapelle (Staßfurt)
Passieretabel
Anoniem Brussel ca. 1480
Saints John the Baptist, Hubert and Cornelius (exterior left wings); Saints Sebastian, Antony and Quirinus (exterior right wings), ca. 1480
Staßfurt (Salzland), Hospitalkapelle (Staßfurt)
De HH. Johannes de Doper, Hubertus en Cornelius (buitenzijde linkerluiken); De HH. Sebastiaan, Antonius en Quirinus (buitenzijde rechterluiken)
Anoniem Brussel ca. 1480
The Arrest, Christ before Pilate (interior left wing); The Flagellation, The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Deposition, The Resurrection (centre); Christ Appearing to the Holy Women, Pentecost (interior right wing); God the Father (interior left upper wing); Christ and the Virgin (interior right upper wing), ca. 1480
Staßfurt (Salzland), Hospitalkapelle (Staßfurt)
De gevangenneming van Christus, Christus voor Pilatus (binnenzijde linkerluik); De geseling, de kruisdraging, de kruisiging, de kruisafneming, de opstanding (midden); Christus verschijnt aan de heilige vrouwen, de uitstorting van de Heilige Geest (binnenzijde rechterluik); God de Vader (binnenzijde linker bovenluik); Christus en Maria (binnenzijde rechter bovenluik)
studio of Jan van Cleef (II) or Anoniem Antwerpen ca. 1530
Passion Altarpiece, ca. 1530
Süchteln (Viersen), Pfarre St. Clemens (Süchteln)
Passieretabel
Anoniem Brussel ca. 1515-1520
Kneeling Virgin with standing shepherd, ca. 1515-1520
Rotterdam, Museum Boijmans Van Beuningen, inv./cat.nr. St 217 a
Geknielde Maria met een staande herder
Anoniem Antwerpen 1515-1520
The Entry into Jerusalem, The Betrayal of Judas (exterior left wing); The Deposition, The Entombment (exterior right wing); Christ near the Fountain (exterior left upper wing); Christ and the Holy Women (exterior right upper wing), 1515-1520
Hamm-Rhynern, St. Reginakirche
De intrede in Jeruzalem, het verraad van Judas (buitenzijde linkerluik); De kruisafneming, de graflegging (buitenzijde rechterluik); Christus bij de fontein (buitenzijde linker bovenluik); Christus en de heilige vrouwen (buitenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Antwerpen 1515-1520
The Last Supper, The Arrest (interior left wing); Christ before Pilate (interior left upper wing); The Marriage of Mary and Joseph, The Annunciation, The Nativity, The Adoration of the Magi, The Circumcision, The Presentation, The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Lamentation (centre); Christ Appearing to Mary (interior right upper wing); The Ascension, Pentecost (interior right wing), 1515-1520
Hamm-Rhynern, St. Reginakirche
Het Laatste Avondmaal, de gevangenneming (binnenzijde linkerluk); Christus voor Pilatus (binnenzijde linker bovenluik); Het huwelijk van Maria en Jozef, de annunciatie, de geboorte, de aanbidding der Wijzen, de besnijdenis, de presentatie, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); Christus verschijnt aan Maria (binnenzijde rechter bovenluik); De hemelvaart, pinksteren (binnenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1510
The Sacrifice of Isaac (exterior upper wings); The Return of the Prodigal Son, Feeding the Multitude (exterior left wing); Jesus and the Canaanite Woman, Healing the Centurion's Servant (exterior right wing), ca. 1510
Maignelay, Église Sainte-Marie-Madeleine
Het offer van Isaac (buitenzijde boven luiken); de terugkeer van de verloren zoon, vermenigvuldiging van de broden (buitzijde linkerluik); De ontmoeting met de Kananese vrouw, de genezing van de zoon van de centurion (buitenzijde rechterluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1510
Passion Altarpiece, ca. 1510
Maignelay, Église Sainte-Marie-Madeleine
Passieretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1510
Passion Altarpiece, ca. 1510
Maignelay, Église Sainte-Marie-Madeleine
Passieretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1525 and Arnt van Tricht
Martyrs Altarpiece, ca. 1525
Xanten (Germany), Stiftskirche des Hl. Viktor zu Xanten
Martelarenaltar
Anoniem Antwerpen ca. 1525
The Meeting of Abraham abd Melchizedek, The Mass of Gregory (exterior left wing); The Mass of Gregory, The Gathering of the Manna (exterior right wing); Saints Helena and Christopher (exterior left predella wing); Anna Selbdritt and Saint Mary Magdalene (exterior right predella wing), ca. 1525
Xanten (Germany), Stiftskirche des Hl. Viktor zu Xanten
De ontmoeting tussen Abraham en Melchizedek, de Gregoriusmis (buitenzijde linkerluik); De Gregoriusmis, het verzamelen van de manna (buitenzijde rechterluik); De HH. Helena en Christopher (buitenzijde linker predellaluik); De HH. Anna-te-Drieën en Maria Magdalena (buitenzijde rechter predellaluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1525 and Arnt van Tricht
The Arrest of Christ, The Mocking of Christ (interior left wing); Ecce Homo (interior left upper wing); The Nativity, The Circumcision, The Tree of JEsse, The Adoration of the Magi, The Presentation in the Temple, The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Lamentation (centre); Christ in Limbo (interior right upper wing); The Entombment, The Resurrection (interior right wing); The Interceding of Christ and Mary (interior left predella wing); The Martyrdom of Saint Erasmus, The Archangel Michael, The Reliquary Bust, Saint George, The Martyrdom of Maurice and the Theban Legion (predella); Saint Peter with donor Wessel Hotmann (interior right predella wing), ca. 1525
Xanten (Germany), Stiftskirche des Hl. Viktor zu Xanten
De gevangenneming van Christus, de bespotting van Christus (binnenzijde linkerluik); Ecce Homo (binnenzijde linker bovenluik); De geboorte, de besnijdenis, de Boom van Jesse, de aanbidding der Wijzen, de presentatie in de tempel, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); Christus in Limbo (binnenzijde rechter bovenluik); De graflegging, de opstanding (binnenzijde rechterluik); De voorspraak van Christus en Maria (binnenzijde linker predellaluik); Het martelaarschap van de H. Erasmus, de aartsengel Michaël (?), reliekbuste, de H. Joris, het martelaarschap van Mauritius en het Thebaanse Legioen (predella); De H. Petrus met stichter Wessel Hotmann (binnenzijde rechter predellaluik)
Jan van Cleef (II) and Anoniem Antwerpen ca. 1518
The Dedication of Mary, Joseph Is Chosen as Husbang of Mary, The Arrest, Ecce Homo, The Flagellation (interior left wing); The Annunciation, The Visitation, The Tree of Jesse, The Adoration of the Shepherds, The Adoration of the Magi, The Carrying of the Cross, The Crucifixion, The Lamentation (centre); The Flight into Egypt, The Massacre of the Innocents, The Entombment, The Resurrection, Christ Appearing to Mary (interior right wing), ca. 1518
Münstermaifeld, Stiftskirche St. Martin und St. Severus (Münstermaifeld)
De tempelgang van Maria, Jozef wordt gekozen als Maria's echtgenoot, de gevangenneming, Ecce Homo, de geseling (binnenzijde linkerluik); De annunciatie, de visitatie, de Boom van Jesse, de aanbidding der herders, de aanbidding der Wijzen, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); De vlucht naar Egypte, de kindermoord, de graflegging, de opstanding, Christus verschijnt aan Maria (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Antwerpen eerste kwart 16de eeuw
Passion Altarpiece, eerste kwart 16de eeuw
Möklinta, Möklinta kyrka
Passieretabel
My selections

My selections

Your current selection will be lost. Are you sure?