Mainmenu

Explore

alle databases/site
Zoekhistorie
Zoeken Filter Database Actie
  • Afgekorte literatuur is Gliesmann 2011
RKDimages

VERFIJN UW ZOEKOPDRACHT

Periode vervaardiging
U kunt een jaartal opgeven (format jjjj) of een periode (format jjjj - jjjj)
      
 
 
 
 
 
 
1430
1475
1520
1565
1610
1655
1699
Vervaardigd in
Fysiek verband
Verwijzing bij 'samengestelde kunstwerken': werken die een geheel vormen of vormden, zoals altaarstukken, decoratieve stukken uit een betimmering of werken die bedoeld waren om samen te worden getoond, zoals pendanten en reeksen.
genre
Afgebeelde plaats
Type document
0 geassocieerde plaatsen binnen kaartbeeld
228 resultaten, 1 - 50 getoond , pagina 1 van 5
Anoniem Brussel ca. 1470-1490 en Meester van Sint Goedele
Passieretabel, ca. 1470-1490
Paris, Musée des Arts Décoratifs (Parijs), inv./cat.nr. Pe 156
Passieretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1520
Beweningsretabel, ca. 1520
Utrecht, Centraal Museum, inv./cat.nr. 18327
Beweningsretabel
Anoniem Brussel ca. 1485-1490 of Meester van het Retabel van Rouen
H. Barbara met stichters, H. Ursula (buitenzijde linkerluiken); H. Catharina, Maria Magdalena met stichtsters (buitenzijde rechterluiken); H. Margaretha (buitenzijde linker bovenluik); H. Dorothea (buitenzijde rechter bovenluik), ca. 1485-1490
Rouen, Musée Départemental des Antiquités
H. Barbara met stichters, H. Ursula (buitenzijde linkerluiken); H. Catharina, Maria Magdalena met stichtsters (buitenzijde rechterluiken); H. Margaretha (buitenzijde linker bovenluik); H. Dorothea (buitenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Brussel laatste kwart 15de eeuw en Meester van Sint Goedele en Colijn de Coter
Geboorteretabel, laatste kwart 15de eeuw
Brussels, Musée de la Ville de Bruxelles, inv./cat.nr. 1.5.3.
Geboorteretabel
Anoniem Brussel laatste kwart 15de eeuw
De HH. Dorothea en Catharina (buitenzijde linkerluik); de HH. Irmgardis van Keulen (?) en Agnes (buitenzijde rechterluik); de H. Ursula (buitenzijde linker bovenluik); de H. Agatha (buitenzijde rechter bovenluik), laatste kwart 15de eeuw
Lempertz 1920-04-13 - 1920-04-21, nr. 2260
De HH. Dorothea en Catharina (buitenzijde linkerluik); de HH. Irmgardis van Keulen (?) en Agnes (buitenzijde rechterluik); de H. Ursula (buitenzijde linker bovenluik); de H. Agatha (buitenzijde rechter bovenluik)
Meester van 1518 en/of Anoniem Antwerpen ca. 1520
Maria met kind in een mandorla (buitenzijde linker bovenluik); Johannes de Doper (buitenzijde rechter bovenluik); Het verzamelen van de manna, het spijzen van de hongerigen (buitenzijde linkerluik); Het spijzen van de hongerigen, de ontmoeting tussen Abraham en Melchizedek (buitenzijde rechterluik), ca. 1520
Västeras, Kathedraal (Västeras)
Maria met kind in een mandorla (buitenzijde linker bovenluik); Johannes de Doper (buitenzijde rechter bovenluik); Het verzamelen van de manna, het spijzen van de hongerigen (buitenzijde linkerluik); Het spijzen van de hongerigen, de ontmoeting tussen Abraham en Melchizedek (buitenzijde rechterluik)
Meester van 1518 en/of Anoniem Antwerpen ca. 1520
Christus en de Samaritaanse vrouw, de maaltijd bij Simon de Farizeeër (linker bovenluik); De ongelovige Thomas, de kroning van Maria (rechter bovenluik); Christus neemt afscheid van Maria, de intrede in Jeruzalem, de zuivering van de tempel, het verraad van Judas, Christus en de overspelige vrouw, Christus wast de voeten van Petrus, het Laatste Avondmaal (linkerluik); Het Laatste Avondmaal, de opstanding, de tenhemelopneming, de uitstorting van de Heilige Geest, de Genadestoel, de sacramentsverering, het Laatste Oordeel (rechterluik), ca. 1520
Västeras, Kathedraal (Västeras)
Christus en de Samaritaanse vrouw, de maaltijd bij Simon de Farizeeër (linker bovenluik); De ongelovige Thomas, de kroning van Maria (rechter bovenluik); Christus neemt afscheid van Maria, de intrede in Jeruzalem, de zuivering van de tempel, het verraad van Judas, Christus en de overspelige vrouw, Christus wast de voeten van Petrus, het Laatste Avondmaal (linkerluik); Het Laatste Avondmaal, de opstanding, de tenhemelopneming, de uitstorting van de Heilige Geest, de Genadestoel, de sacramentsverering, het Laatste Oordeel (rechterluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1520
De doornenkroning (binnenzijde linker bovenluik); De Gregoriusmis (middendeel boven); De bewening (binnenzijde rechter bovenluik); De gevangenneming, de geseling, Christus voor Kajafas, de doornenkroning (binnenzijde linkerluik); Christus voor Pilatus, de kruisdraging, de kruisiging, Christus in limbo, de opstanding (middendeel); De H. vrouwen aan het graf, noli me tangere, de maaltijd te Emmaüs, Christus verschijnt aan de boetedoenende Petrus (binnenzijde rechterluik), ca. 1520
Västeras, Kathedraal (Västeras)
De doornenkroning (binnenzijde linker bovenluik); De Gregoriusmis (middendeel boven); De bewening (binnenzijde rechter bovenluik); De gevangenneming, de geseling, Christus voor Kajafas, de doornenkroning (binnenzijde linkerluik); Christus voor Pilatus, de kruisdraging, de kruisiging, Christus in limbo, de opstanding (middendeel); De H. vrouwen aan het graf, noli me tangere, de maaltijd te Emmaüs, Christus verschijnt aan de boetedoenende Petrus (binnenzijde rechterluik)
Meester van 1518 en/of Anoniem Antwerpen ca. 1520
Passieretabel en Gregoriusmisretabel, ca. 1520
Västeras, Kathedraal (Västeras)
Passieretabel en Gregoriusmisretabel
Jan van Wavere en Jan van Coninxloo (II)
De geboorte van Maria, de tempelgang van Maria (binnenzijde linkerluik); Het huwelijk van Maria en Jozef, de aanbidding der herders, de kruisiging, de aanbidding der Wijzen (middendeel); De vlucht naar Egypte, Christus' dispuut met de tempelgeleerden (binnenzijde rechterluik); De intocht in Jerusalem, de zuivering van de tempel (binnenzijde linker predellaluik); Christus wast de voeten van de apostelen, het Laatste Avondmaal, Christus in Gethsemane (predella); De gevangenneming van Christus, Christus voor Pilatus (binnenzijde rechter predellaluik); De kruisdraging (binnenzijde linker bovenluik); De bewening (binnenzijde rechter bovenluik), 1514 gedateerd
Jäder (Zweden), Kerk (Jäder)
De geboorte van Maria, de tempelgang van Maria (binnenzijde linkerluik); Het huwelijk van Maria en Jozef, de aanbidding der herders, de kruisiging, de aanbidding der Wijzen (middendeel); De vlucht naar Egypte, Christus' dispuut met de tempelgeleerden (binnenzijde rechterluik); De intocht in Jerusalem, de zuivering van de tempel (binnenzijde linker predellaluik); Christus wast de voeten van de apostelen, het Laatste Avondmaal, Christus in Gethsemane (predella); De gevangenneming van Christus, Christus voor Pilatus (binnenzijde rechter predellaluik); De kruisdraging (binnenzijde linker bovenluik); De bewening (binnenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1525-1540
De visitatie: Maria (binnenzijde linkerluik); De aanbidding der herders (middendeel); De visitatie: Elisabeth (binnenzijde rechterluik), ca. 1525-1540
Maastricht, Bonnefantenmuseum, inv./cat.nr. 4781
De visitatie: Maria (binnenzijde linkerluik); De aanbidding der herders (middendeel); De visitatie: Elisabeth (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1525-1540
De annunciatie, ca. 1525-1540
Maastricht, Bonnefantenmuseum, inv./cat.nr. 4781
De annunciatie
Anoniem Brussel ca. 1500-1520 of toegeschreven aan Jan Borman (III) en Anoniem Mechelen ca. 1500-1520 en omgeving van Jan van Coninxloo (II) en Anoniem Antwerpen ca. 1500-1520
Passieretabel, ca. 1500-1520
Västeras, Kathedraal (Västeras)
Passieretabel
Willem Ards
Geboorteretabel, ca. 1435-1450
Sotopalacios, Iglesia San Martín de Barriosuso
Geboorteretabel
Anoniem Antwerpen 1524
Christus verschijnt aan Maria, de gevangenneming, de intrede in Jeruzalem, Pilatus wast zijn handen, Christus voor zijn aanklagers (binnenzijde linkerluik); De kruisdraging, de geseling, de kruisiging, de doornenkroning, de bewening, de graflegging (middendeel); De opstanding, de maaltijd te Emmaüs, Noli me tangere, Hemelvaart, Pinksteren (binnenzijde rechterluik); De annunciatie, het huwelijk van Maria en Jozef (binnenzijde linker predellaluik); De geboorte van Christus, de Heilige Maagschap, de besnijdenis (predella); De aanbidding van de Wijzen, de presentatie in de tempel (binnenzijde rechter predellaluik), 1524
Bielefeld, Altstädter Nicolaikirche (Bielefeld)
Christus verschijnt aan Maria, de gevangenneming, de intrede in Jeruzalem, Pilatus wast zijn handen, Christus voor zijn aanklagers (binnenzijde linkerluik); De kruisdraging, de geseling, de kruisiging, de doornenkroning, de bewening, de graflegging (middendeel); De opstanding, de maaltijd te Emmaüs, Noli me tangere, Hemelvaart, Pinksteren (binnenzijde rechterluik); De annunciatie, het huwelijk van Maria en Jozef (binnenzijde linker predellaluik); De geboorte van Christus, de Heilige Maagschap, de besnijdenis (predella); De aanbidding van de Wijzen, de presentatie in de tempel (binnenzijde rechter predellaluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1510-1620
Kruisigings- en Jorisretabel, ca. 1510-1620
Großkmehlen, St.-Georgs-Kirche (Großkmehlen)
Kruisigings- en Jorisretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1510
Kruisigingsretabel, ca. 1510
Großkmehlen, St.-Georgs-Kirche (Großkmehlen)
Kruisigingsretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1505-1520
Hemelvaart, pinksteren (binnenzijde linkerluiken); De kruisdraging, de kruisiging, de bewening, de opstanding, de annunciatie, de geboorte, de besnijdenis, de aanbidding der Wijzen (middendeel); Christus voor Pilatus, de gevangenneming van Christus (binnenzijde rechterluiken); Christus in het voorgeborchte (binnenzijde linker bovenluik); Ecce Homo (binnenzijde rechter bovenluik), ca. 1505-1520
Melbourne, National Gallery of Victoria, inv./cat.nr. 3660-D3
Hemelvaart, pinksteren (binnenzijde linkerluiken); De kruisdraging, de kruisiging, de bewening, de opstanding, de annunciatie, de geboorte, de besnijdenis, de aanbidding der Wijzen (middendeel); Christus voor Pilatus, de gevangenneming van Christus (binnenzijde rechterluiken); Christus in het voorgeborchte (binnenzijde linker bovenluik); Ecce Homo (binnenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1520
De kruisdraging (binnenzijde linkerluik); De bewening (middendeel); De opstanding (binnenzijde rechterluik), ca. 1520
Utrecht, Centraal Museum, inv./cat.nr. 18327
De kruisdraging (binnenzijde linkerluik); De bewening (middendeel); De opstanding (binnenzijde rechterluik)
omgeving van Jan de Molder en atelier van Meester van de Aanbidding Von Groote
De kruisafneming (binnenzijde linkerluik); De bewening (middendeel); De graflegging (binnenzijde rechterluik), ca. 1520-1530
Gaasbeek (Belgium), Kasteel van Gaasbeek
De kruisafneming (binnenzijde linkerluik); De bewening (middendeel); De graflegging (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Brussel ca. 1515-1522
De graflegging, ca. 1515-1522
Blaugies (Dour), Église Saint-Aubin (Blaugies)
De graflegging
atelier van Jan Borman (II) en atelier van Colijn de Coter
De geboorte van Maria, de presentatie in de tempel van Maria (binnenzijde linkerluiken); De bruiloft van Maria, de geboorte van Christus, de heilige familie, de aanbidding van de koningen (midden); De vlucht naar Egypte, Christus in de tempel (binnenzijde rechterluiken); De doopsel van Jezus, H. Johannes op Patmos (binnenzijde bovenluiken), ca. 1500-1510
Strängnäs (Zweden), Kathedraal (Strängnäs)
De geboorte van Maria, de presentatie in de tempel van Maria (binnenzijde linkerluiken); De bruiloft van Maria, de geboorte van Christus, de heilige familie, de aanbidding van de koningen (midden); De vlucht naar Egypte, Christus in de tempel (binnenzijde rechterluiken); De doopsel van Jezus, H. Johannes op Patmos (binnenzijde bovenluiken)
Anoniem Brussel ca. 1495-1500
Geboorteretabel, ca. 1495-1500
Brussels, Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn Brussel, inv./cat.nr. T 46
Geboorteretabel
Anoniem Brussel ca. 1470-1480
De presentatie van Maria in de tempel (binnenzijde linkerluik); De visitatie (binnenzijde bovenluiken); De annunciatie, de geboorte, de besnijdenis (middendeel); De aanbidding der Wijzen (binnenzijde rechterluik), ca. 1470-1480
Berlin, Bode-Museum, inv./cat.nr. 8077
De presentatie van Maria in de tempel (binnenzijde linkerluik); De visitatie (binnenzijde bovenluiken); De annunciatie, de geboorte, de besnijdenis (middendeel); De aanbidding der Wijzen (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Zuidelijke Nederlanden (historische regio) ca. 1480-1490
Annunciatieretabel, ca. 1480-1490
Antwerp, Museum Mayer van den Bergh, inv./cat.nr. 2227
Annunciatieretabel
Anoniem Zuidelijke Nederlanden (historische regio) ca. 1480-1490
Annunciatie, ca. 1480-1490
Antwerp, Museum Mayer van den Bergh, inv./cat.nr. 2227
Annunciatie
Anoniem Brussel ca. 1500
Passieretabel, ca. 1500
Antwerp, Museum Mayer van den Bergh, inv./cat.nr. 2244-2246
Passieretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1500-1510 en Anoniem Antwerpen ca. 1500-1510
De kruisiging (binnenzijde linkerluik); De bewening (middendeel); De opstanding (binnenzijde rechterluik), ca. 1500-1510
Antwerp, Vleeshuis, inv./cat.nr. 25A1
De kruisiging (binnenzijde linkerluik); De bewening (middendeel); De opstanding (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Brussel ca. 1500-1510
Retabel met de Maagschap van Anna, ca. 1500-1510
Brussels, Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis, inv./cat.nr. 327
Retabel met de Maagschap van Anna
Anoniem Brussel ca. 1510-1515
Passieretabel in 19de-eeuwse ombouw, ca. 1510-1515
Aschaffenburg, Stiftskirche Aschaffenburg
Passieretabel in 19de-eeuwse ombouw
Anoniem Brussel ca. 1510-1515
Passieretabel, ca. 1510-1515
Aschaffenburg, Stiftskirche Aschaffenburg
Passieretabel
Anoniem Brussel ca. 1500-1510
Passieretabel, ca. 1500-1510
Brussels, Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis, inv./cat.nr. V 198
Passieretabel
Anoniem Brussel ca. 1480-1485 en Meester van Sint Goedele
Bowes Passieretabel, ca. 1480-1485
Barnard Castle, The Bowes Museum, inv./cat.nr. W123.1018.1023
Bowes Passieretabel
Anoniem Brussel ca. 1490-1500 en Meester van Sint Goedele
Passieretabel, ca. 1490-1500
Geel (Belgium), St. Dymphnakerk
Passieretabel
atelier van Jan van Cleef (II) en Anoniem Antwerpen ca. 1510-1520 en Anoniem Antwerpen ca. 1510-1520
Maria en Heiligenretabel, ca. 1510-1520
Sønderborg, Ulkebøl Kirke
Maria en Heiligenretabel
atelier van Jan Borman (III)
Passieretabel, ca. 1520
Cologne, Museum Schnütgen, inv./cat.nr. A. 1095
Passieretabel
Meester van het Retabel van Rieden (beeldsnijder)
Geboorteretabel, ca. 1440
Funchal, Museo de la Quinta das Cruzes
Geboorteretabel
Meester van het Retabel van Rieden (beeldsnijder) of Anoniem Brussel ca. 1440 of Anoniem Leuven ca. 1440 of Anoniem Brussel ca. 1440
Geboorteretabel, ca. 1440
Schwäbisch Hall, Hällisch-Fränkisches Museum
Geboorteretabel
omgeving van Meester van het Retabel van Lombeek en Anoniem Brussel ca. 1520-1525
Retabel met de aanbidding der Wijzen, ca. 1520-1525
Bonn, Rheinisches Landesmuseum Bonn, inv./cat.nr. 36, 197
Retabel met de aanbidding der Wijzen
Anoniem Antwerpen ca. 1525 en Arnt van Tricht
Martelarenaltar, ca. 1525
Xanten (Germany), Stiftskirche des Hl. Viktor zu Xanten
Martelarenaltar
Anoniem Antwerpen ca. 1525
De ontmoeting tussen Abraham en Melchizedek, de Gregoriusmis (buitenzijde linkerluik); De Gregoriusmis, het verzamelen van de manna (buitenzijde rechterluik); De HH. Helena en Christopher (buitenzijde linker predellaluik); De HH. Anna-te-Drieën en Maria Magdalena (buitenzijde rechter predellaluik), ca. 1525
Xanten (Germany), Stiftskirche des Hl. Viktor zu Xanten
De ontmoeting tussen Abraham en Melchizedek, de Gregoriusmis (buitenzijde linkerluik); De Gregoriusmis, het verzamelen van de manna (buitenzijde rechterluik); De HH. Helena en Christopher (buitenzijde linker predellaluik); De HH. Anna-te-Drieën en Maria Magdalena (buitenzijde rechter predellaluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1525 en Arnt van Tricht
De gevangenneming van Christus, de bespotting van Christus (binnenzijde linkerluik); Ecce Homo (binnenzijde linker bovenluik); De geboorte, de besnijdenis, de Boom van Jesse, de aanbidding der Wijzen, de presentatie in de tempel, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); Christus in Limbo (binnenzijde rechter bovenluik); De graflegging, de opstanding (binnenzijde rechterluik); De voorspraak van Christus en Maria (binnenzijde linker predellaluik); Het martelaarschap van de H. Erasmus, de aartsengel Michaël (?), reliekbuste, de H. Joris, het martelaarschap van Mauritius en het Thebaanse Legioen (predella); De H. Petrus met stichter Wessel Hotmann (binnenzijde rechter predellaluik), ca. 1525
Xanten (Germany), Stiftskirche des Hl. Viktor zu Xanten
De gevangenneming van Christus, de bespotting van Christus (binnenzijde linkerluik); Ecce Homo (binnenzijde linker bovenluik); De geboorte, de besnijdenis, de Boom van Jesse, de aanbidding der Wijzen, de presentatie in de tempel, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); Christus in Limbo (binnenzijde rechter bovenluik); De graflegging, de opstanding (binnenzijde rechterluik); De voorspraak van Christus en Maria (binnenzijde linker predellaluik); Het martelaarschap van de H. Erasmus, de aartsengel Michaël (?), reliekbuste, de H. Joris, het martelaarschap van Mauritius en het Thebaanse Legioen (predella); De H. Petrus met stichter Wessel Hotmann (binnenzijde rechter predellaluik)
Anoniem Antwerpen 1515-1520
De intrede in Jeruzalem, het verraad van Judas (buitenzijde linkerluik); De kruisafneming, de graflegging (buitenzijde rechterluik); Christus bij de fontein (buitenzijde linker bovenluik); Christus en de heilige vrouwen (buitenzijde rechter bovenluik), 1515-1520
Hamm-Rhynern, church (institution) St. Reginakirche
De intrede in Jeruzalem, het verraad van Judas (buitenzijde linkerluik); De kruisafneming, de graflegging (buitenzijde rechterluik); Christus bij de fontein (buitenzijde linker bovenluik); Christus en de heilige vrouwen (buitenzijde rechter bovenluik)
Anoniem Antwerpen 1515-1520
Het Laatste Avondmaal, de gevangenneming (binnenzijde linkerluk); Christus voor Pilatus (binnenzijde linker bovenluik); Het huwelijk van Maria en Jozef, de annunciatie, de geboorte, de aanbidding der Wijzen, de besnijdenis, de presentatie, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); Christus verschijnt aan Maria (binnenzijde rechter bovenluik); De hemelvaart, pinksteren (binnenzijde rechter bovenluik), 1515-1520
Hamm-Rhynern, church (institution) St. Reginakirche
Het Laatste Avondmaal, de gevangenneming (binnenzijde linkerluk); Christus voor Pilatus (binnenzijde linker bovenluik); Het huwelijk van Maria en Jozef, de annunciatie, de geboorte, de aanbidding der Wijzen, de besnijdenis, de presentatie, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); Christus verschijnt aan Maria (binnenzijde rechter bovenluik); De hemelvaart, pinksteren (binnenzijde rechter bovenluik)
Jan van Cleef (II) en Anoniem Antwerpen ca. 1518
Passieretabel, ca. 1518
Münstermaifeld, Stiftskirche St. Martin und St. Severus (Münstermaifeld)
Passieretabel
Anoniem Antwerpen ca. 1518
Abraham geeft Melchizedek een tiende van de buit, de Gregoriusmis, Christus geneest een melaatse (buitenzijde linkerluik); Christus geneest een melaatse, de Gregoriusmis, het verzamelen van de manna (buitenzijde rechterluik), ca. 1518
Münstermaifeld, Stiftskirche St. Martin und St. Severus (Münstermaifeld)
Abraham geeft Melchizedek een tiende van de buit, de Gregoriusmis, Christus geneest een melaatse (buitenzijde linkerluik); Christus geneest een melaatse, de Gregoriusmis, het verzamelen van de manna (buitenzijde rechterluik)
Jan van Cleef (II) en Anoniem Antwerpen ca. 1518
De presentatie van Maria in de tempel, Jozef en zijn bloeiende staf, Christus in Gethsemane, de geseling, Ecce Homo (binnenzijde linkerluik); De annunciatie, de visitatie, de Boom van Jesse, de geboorte, de aanbidding der Wijzen, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); De vlucht naar Egypte, de kindermoord, de graflegging, de opstanding, Christus verschijnt aan Maria (binnenzijde rechterluik), ca. 1518
Münstermaifeld, Stiftskirche St. Martin und St. Severus (Münstermaifeld)
De presentatie van Maria in de tempel, Jozef en zijn bloeiende staf, Christus in Gethsemane, de geseling, Ecce Homo (binnenzijde linkerluik); De annunciatie, de visitatie, de Boom van Jesse, de geboorte, de aanbidding der Wijzen, de kruisdraging, de kruisiging, de bewening (middendeel); De vlucht naar Egypte, de kindermoord, de graflegging, de opstanding, Christus verschijnt aan Maria (binnenzijde rechterluik)
Anoniem Antwerpen ca. 1500-1510
Retabel met de Heilige Maagschap, ca. 1500-1510
New York City, The Metropolitan Museum of Art (The Cloisters), inv./cat.nr. 25.120.210
Retabel met de Heilige Maagschap
Anoniem Brussel ca. 1500-1510 en toegeschreven aan Bernard van Orley
Passieretabel, ca. 1500-1510
Nordingrå, Nordingrå kyrka
Passieretabel
toegeschreven aan Bernard van Orley
De annunciatie, de visitatie, de H. Rochus (buitenzijde linkerluik); De geboorte, de aanbidding der Wijzen, de H. Antonius van Padua (buitenzijde rechterluik), ca. 1500-1510
Nordingrå, Nordingrå kyrka
De annunciatie, de visitatie, de H. Rochus (buitenzijde linkerluik); De geboorte, de aanbidding der Wijzen, de H. Antonius van Padua (buitenzijde rechterluik)
Mijn selecties

Mijn selecties

Uw huidige selectie zal gewist worden. Wilt u doorgaan?